BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 4, 2011

alhamdulillah..:-)

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHHIWABARAKATUH.....

hee...
jawab ye..
ape kaba..lame tak tengok blog..hee
bukan taknak bukak..tp kalau bukak pun tak tau nak cakap ape..hee
erm tp today ade cite nak bagitau..hee

erm pada 28 april lalu..
matrik punye keputusan dah keluar..memang berdebar la time tu..
rase mcm nak gugur jantung ni buatnye..sebab kite pun mohon matrix tu..
kite bukan ape..kite punye result takde gempak pun..tu yang takut tak dapat..
coz ramai yang cakap nk masuk matrik kene ade result yang bagus..huhu

then dengan penuh debaran dan peluh yang menitis tidak henti2 di dahi..
ku masukkan no kad pengenalanku n ku tekan submit..sambil tangan satu lagi menutup muka..hee
dan akhirnye..alhamdulillah...hee aku dapat tawaran matrik pulau pinang..hee
tak terkata gembiranye..hee sampai malam tu takleh tido..tido dengan senyuman yng tidak lekang di bibir..hee

lepas haritu aku dah bertekad akan lebih gigih dalam menimba ilmu di matrik..
aku tahu matrik sngat tough..lebih2 lagi bile dapat setahun punye..
tp aku yakin..kalau orang lain boleh buat..aku pun boleh..
cume bezanye kerajinan,usaha dan kesungguhan kita..
aku akan sentiasa ingat kata2 dari ayahku..
yang berbunyi..

"ORANG YANG PANDAI TAK AKAN BERJAYA JUGA JIKA MALAS,TP ORANG YANG RAJIN AKAN BERJAYA DI DALAM HIDUPNYE"

renung2kan lah wahai sekalian..:-)

daa..
wassalam..

0 comments: